תיעוד מבנימין: הגר"ד יוסף הגיע לסיור מיוחד

נתי קאליש No Comments on תיעוד מבנימין: הגר"ד יוסף הגיע לסיור מיוחד

הגאון רבי דוד יוסף ערך סיור בבנימין והתרשם מההיסטוריה ב"שילה הקדומה". במהלך הסיור נועד לפגישה עם ראש המועצה מר ישראל גנץ ועמד מקרוב אחר תנופת ההתפתחות. לאחר סדרת שיעורים ודברי חיזוק שנשא בפני מאות אברכים ובחורים הגיע הרב לביקור באתר ההיסטורי "שילה הקדומה"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הגאון רבי דוד יוסף הגיע במהלך השבוע האחרון לביקור רב רושם בבנימין שם בין היתר הוא נשא דברי חיזוק בפני מאות אברכים ובחורי ישיבות לצד ביקור וסיור שהוא קיים במוסדות חינוך ובאתר ההיסטורי "שילה הקדומה" שם עמד המשכן לפני שנות דור.

את הביקור המיוחד בבנימין פתח הגאון רבי דוד יוסף במבנה המועצה שם הוא נועד לפגישה ממושכת עם ראש המועצה מר ישראל גנץ אשר הציג בפני הרב את תנופת ההתפתחות המרשימה בבנימין ואת עמידתה האיתנה של המועצה לימין מוסדות התורה והחינוך ברחבי בנימין.

במהלך הפגישה שיבח הרב את ראש המועצה אשר שם את טובת התושבים בראש סולם העדיפויות. הרב אף התפעם מהיקף מוסדות החינוך והישיבות שקיימים בבנימין, דבר שזוכה להתפתחות מרשימה תחת הנהגת ראש המועצה.

מאות ילדי תלמוד תורה "חניכי הישיבות" ביישוב תל ציון בהנהלת הרב יצחק הלי נעמדו בבגדי שבת ועם דגלונים מיוחדים כשהם מקבלים בשירת "ימים על ימי מלך תוסיף" את פני מרן הגאון רבי דוד יוסף אשר הגיע לראשונה לתלמוד התורה המרכזי בכדי לברך ולחזק את הילדים שימשיכו לעלות במעלות התורה והיראה. 

הגאון רבי דוד יוסף נשא דברים נרגשים בפני מאות ילדי התלמוד תורה ואמר כי, "מרן האבא לא היה מרן כשהוא היה ילד. הוא השקיע את כל כוחותיו בעסק התורה וכך צמח להיות מרן. כולכם יכולים להיות מרן, תשקיעו, תלמדו, תכניסו את כל הכוחות שלכם בלימוד התורה. עלו והצליחו".

לאחר מכן מסר מרן הגר"ד יוסף שיעור תורני מעמיק בסוגיית "מוקצה" בפני מאות אברכי ולומדי ישיבת "בין הזמנים" שע"י ארגון "בני הישיבות" בתל ציון בבית המדרש "בית דוד" שבנשיאות הגר"ס אלפון שליט"א. לאחר השיעור עברו האברכים להתברך מפיו והודו על השיעור המעמיק.

את סיום הביקור בבנימין ערך הגאון רבי דוד יוסף באתר ההיסטורי "שילה הקדומה" בבנימין שם הוא עקב מקרוב אחר המיצגים המרשימים והמרתקים שמוצגים במקום לעשרות אלפי המבקרים שמגיעים לאתר הקדום בו עמד המשכן לפני שנות דור.

יחד עם מנהלי המקום צפה הגאון רבי דוד יוסף במיצג הייחודי בו מוצגת המשכן באופן מוחשי ביותר. הרב ציין כי דבר זה חשוב מאוד לילדים ובני הנוער בכדי שיבינו וירגישו באופן חי ומוחשי כיצד היה נראה המשכן.

הגאון רבי דוד יוסף אף הגיע למקום המסוגל בו עמדה חנה והתפללה לפרי בטן ואמר בהתרגשות את נוסח תפילת חנה שנאמרת במקום מידי יום ביומו על ידי המוני מבקשי הישועה בפרט בענייני זיווגים ופרי בטן.



0 תגובות